maandag 25 augustus 2014

Shirts voor de jarigen





De vakantie is weer voorbij. De kinderen zijn alweer een week naar school en langzaam komen we met z'n allen weer in het ritme van werken, school, sport en speelafspraakjes.

Voor de jarigen maakte ik nog wat shirts. Elke wilde heel graag een voetbalshirt. Maar dan wel eentje voor meisjes.
Voor het eerst gebruikte ik glitterflockfolie en ineens was het een echt meisjesshirt. Geweldig!

Het verjaardagsshirt voor ons buurmeisje kostte wat meer tijd. Eerst maakte ik heel veel rondjes met de perforator uit restjes flockfolie. *Daarna legde ik ze zo netjes mogelijk op het shirt. Bakpapier erover en dan heel voorzichtig strijken in de hoop dat alles netjes blijft liggen én vastplakken aan het shirt. Helaas had ik best wat rondjes verkeerd om gelegd en mocht ik nog een keer vanaf * herhalen..
Uiteindelijk zaten alle rondjes vast (blij!) en kon ik alle folie er af peuteren...
Het verjaardagsshirt ging naar een blij kleutermeisje, die hopelijk niet al te veel van peuteren houdt want dan is de vier vast snel weg vrees ik...





5 opmerkingen:

  1. Wat een werk met al die kleine rondjes, maar het resultaat is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een geniaal idee om de flockfolie rondjes te stansen. Heel erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een stoer t-shirt! En wat een werk inderdaad! Leuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke shirts. Voor ons pasgeboren neefje heb ik ook shirtjes en broekje geflockt. Het is inderdaad super om shirts mee te pimpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk t-shirt met al die rondjes. Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :-)