donderdag 7 november 2013

DWZI # Ko en Nijn



Ko en Nijn zijn de slaapmaatjes van Teun. Al vanaf zijn geboorte. 
(die van Hidde heten trouwens Beer en Tje. De namen zijn zelfbedacht door de jongens ;-)
Teun wilde heel graag een warm slaapzakje voor zijn vriendjes. Zo gezegd zo gemaakt. Van 4 enkele draden, dikke pennen en gewoon simpele ribbels op de ouderwetse manier. Voor mij nog geen continentaal breien, wel voor jou?

En nu slapen ze heerlijk samen :-)


Fijn weekend allemaal!




Voor andere 'Deze Week Zag Ik' deelnemers klik hier

14 opmerkingen:

  1. Continentaalbreien is voor mij echt een uitkomst! Ik heb 1x op de gewone manier een sjaal gebreid, maar de continentale manier ligt me beter ;). Maar wat een leuke slaapxak!

    Liefs,
    Hanneke maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe gezellig zo samen. En dan die leuke namen. Slaap lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik kan niet eens breien:( na vele pogingen tot, heb ik het maar opgegeven. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, ik brei ook liever gewoon. Prettig weekend;

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief je kan echt al zien dat ze flink geknuffeld zijn.
    Mooi dat slaapzakje voor Ko en Nijn, hebben ze het in deze tijd ook lekker warm.

    Breien is bij mij een heel grote ramp, dus voor mij geen ene steek.

    Fijn weekend!

    (Mede DWZI) Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha dat ziet er gezellig uit, zo samen in een slaapzakje. Moest even kijken wat continentaal breien nou precies inhield. Ik houd het maar gewoon bij recht en averechts. Fijn weekend voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schattig!!
    Geen gebrei voor mij..ik hou het bij haken.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik brei al mijn hele leven zo! Ik wist niet dat het een naam had :-))
    Wat ik wel weet is dat de handwerkjuf vreselijk haar best heeft gedaan om me 'normaal' te leren breien. Ik kan het echt niet, de draad op rechts. (Ik ben wel gewoon rechts)
    Vanaf nu ben ik dus hip, in plaats van eigenwijs ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die liggen er heerlijk bij zeg... Wat een leuke namen ;-)
    Gezellig weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat grappig dat de tweeling elk twee knuffels heeft, ieder zijn eigen tweeling! Of hebben Elke en Abel ook een "knuffelpaar"?
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat lief! Mijn dochter zij pas: 'als ik later een tweeling krijg noem ik de een 'lieve' en de ander 'schat',,,heerlijk die kids! oh wat zal dat lekker slapen zo'n slaapzakje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sigrid,

    Nieuwe poging. Vrolijk breisel, je inspireert me om het ook weer eens op te pakken. Ik doe met breien er iets tussenin trouwens. Ik hou rechts wel los maar sla rechts om.

    groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :-)