vrijdag 28 oktober 2011

DWZI # de jongens








































Deze week zag ik..

Twee kleine waterratjes die hun allereerste zwemles kregen!
Al weken keken ze er naar uit en konden ze bijna niet wachten..
Natuurlijk was het een beetje spannend maar vooral wel erg leuk
én stoer!
Maandag mogen we weer..
en waarschijnlijk nog wel een hele lange tijd....;-s

Ook zag ik deze week een ziek Abeltje
Hij kreeg de waterpokken
-precies twee weken na Elke-
Gelukkig gaat het nu alweer een stuk beter
en zijn de lastige jeukplekjes alweer op z'n retour

Maar ook hoorde ik deze week
dat de drakentrui
die richting België is gegaan
-samen met een vrolijke slinger-
Nog steeds niet zijn aangekomen

Dus, mocht u een draakje tegenkomen
-misschien wel met een leuke slinger om z'n nek-
Stuur 'm dan snel door naar Vic
want die zit al een tijd te wachten
:-(


Fijn weekend allemaal!



'Deze Week Zag Ik' is een initiatief van Daan en Roos 
klikkerdeklik voor alle deelnemers van deze week


9 opmerkingen:

  1. O,o, die zwemles. Wij hebben er hier ook nog eentje te gaan. Ik stel het nog heel even uit. Na de winter. Waterpokken hebben we als het goed is wel gehad. Gelukkig dat de scherpe kantjes er af zijn voor Abel.

    En de post naar België is naar mijn ervaring wel vaker traag. Mocht ik 'm zien stuur ik hem verder naar het Zuiden door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toen wij een beetje onverwacht nog een derde kindje verwachtten, was een van de eerste dingen die we tegen elkaar verzuchtten: oh jee, nog een keer zwemles... ;-)
    Zo'n eerste keer is wel weer leuk dan. Toch ook een beetje sterkte alvast...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zwemles, maar ben toch blij dat we het toekijken in veel te warme zwembadruimtes gehad hebben. Veel plezier het komend jaar (jaren!) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vervelend als de post niet aankomt! Sterkte met het restje van de waterpokken. Er is iig geen twijfel of hij het heeft gehad ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Siem, Fienke en MN, wij zullen de komende jaren wel heel veel in het zwembad zitten..
    Er werd ons verteld dat je gemiddeld 1,5jr over het A diploma doet. Tegen die tijd is Elke ook al klaar voor haar zwemles en dan mag Abel ook nog...
    Toch jammer dat er geen schoolzwemmen meer is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie actiefoto! En arm kereltje met de waterpakken..... Wat is er toch aan de hand met de post, hier ook al pakjes zoek.....!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sigrid, ik zat deze week in het zwembad lekker te haken, want ik ben door de lesjaren heen. En dan zit je in een heerlijk warm zwembad, met heel veel rennende, natte, zich erg goed vermakende jeugd om je heen, dan ben je blij dat je ze de lessen hebt laten volgen! En zelf zwemmen, dat vind ik ook nog altijd heerlijk :).

    Succes met de waterpokjes en Post.Be, niet dat een postbezorgende Belgische blogleester het heeft onderschept...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hopelijk duikt het pakje alsnog op. Ik herinner mij eens een berichtje in de krant van een postkaartje dat 46 jaar onderweg is geweest. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :-)