vrijdag 15 april 2011

deze week zag ik..

de zon en kreeg ik de lentekriebels!
 Ik maakte nog wat jurkjes en een broekje 

 en ging opruimen

Alle leuke patronen, 
die ik vast nog een keer wil gebruiken, 
heb ik eens geordend en opgeruimd.
Ze kregen ieder een envelop;
de jurkjes kregen een rode hoek,
de broekjes een blauwe en de jasjes een groene.


Toch nog een beetje voorjaarsschoonmaak ;-)



Een fijn ☼ weekend allemaal!




'Deze Week Zag Ik' is een initiatief van Daan en Roos (geïnspireerd op Jills Today I saw).
Wie mee wil doen, doet mee!
klikkerdeklik voor alle deelnemers van deze week

17 opmerkingen:

  1. Zag en deed en opgeruimd.
    Mooi naaiwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeeetje wat een geordend typje ben jij zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sigrid,
    Mede dankzij jouw tutorial voor het gesmockte jurkje is het mij gelukt een rokje te smocken. DAnk je! Voor het resultaat, zie zusjesvantoor.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig. Lang leve de lenteschoonmaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee, wat een handig opbergsysteem! Die ga ik van je stelen. Al die patronen bij elkaar, of juist overal en nergens...pf, waardeloos.
    Lekker he, zo'n opruimdag

    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een goed en geordend systeem. Daar kan ik nog wat van leren ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Strak systeempje heb je daar! Geniet van de zon,
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat geweldig georganiseerd ben jij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel handig! En wat een lief stofje, die tweede van boven!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke stofjes zeg, ik moet er ook maar eens naar opzoek! Groetjes Esther ✗✗✗

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heb je goed georganiseerd! :-)
    Fijn weekend,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed bezig!! :) Voorjaarsschoonmaak is fijn, geeft zo'n goed gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb gevraagd om een naaimachine voor mijn verjaardag volgende week, en nu heb je me geïnspireerd! Nooit echt eerder genaaid, maar zou graag om te leren!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :-)