zondag 24 oktober 2010

een zondags kado

Vanochtend vond ik dit leuke pakketje in de brievenbus. Nu is dat natuurlijk gisteren al bezorgd door de postbode maar toen was ik niet thuis om in de brievenbus te kijken.
Is het geen plaatje, zo mooi en leuk ingepakt.
En toen ik het uitpakte zat er naast het gewonnen tulpenstofje ook nog 3 prachtige kraanvogels in. Deze hebben nu een mooi plekje aan onze lamp gekregen.
En van wie heb ik nu al dat moois en leuks? Van ingthings.
Dankjewel Ingrid, mijn grijze, druilerige zondag was ineens omgetoverd naar een vrolijke, zonnige dag.

5 opmerkingen:

  1. Leuk he? Ik werd er ook helemaal vrolijk van :-)
    Die Ingrid...... hihihi...
    Veel plezier van jouw lapje!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, ben jaloers. Leuk stofje en leuke vogels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Bloem, wat een lief berichtje, ben blij dat je het leuk vind!-x-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! erg leuk cadeautje.. een leuk en origineel cadeau is vaak moeilijk te vinden.
    Ik heb een cadeau tip.
    Enkele leuke Emailleschilden gevonden op www.ramsign.nl
    vond ze wel leuk alse tip om als cadeau te geven.
    Zoals ik heb laatst voor mijn zus, d'r nieuwe huis gegeven. Wat denk je zelf?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :-)