maandag 7 april 2014

Allemaal broekjes # KnieZakkenBroek



Er is een groot verschil tussen jongens en meisjes... Ja, echt!
Lukte het de jongens het om zéér snel een gat in hun broek te krijgen, bij Elke gebeurt dat zelden.

En omdat knielappen maken nu niet echt mijn hobby is, maakte ik deze broek mét kniezakken. De zakken gaan over de knieën, dus zak en knielap ineen. Eens kijken of het dan wat langer duurt voordat er een gat door de driedubbelelaag stof zit...

Abel wilde wel even poseren met zijn nieuwe broek. Hij is er blij mee, dat zie je wel.

patroon: Made met zelfgetekende zakken
stof: katoen uit de plaatselijke stoffenzaak






4 opmerkingen:

  1. haha dikke boef,het straalt van z'n gezicht af!
    Mooie broek Sig.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden. Zie ook voor het snel repareren de link op mijn blog http://djaktief.wordpress.com/2013/02/23/wie-wat-bewaart-heeft-wat/ maar ik hoop dat het niet nodig met deze mooie broek.

    Groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zou hier nu ook dik scoren zie! Hoe groter die zakken hoe liever. Super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk!
    ik heb je genomineerd voor Liebster award!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :-)