maandag 10 maart 2014

Mooi paars is niet lelijk


Genieten jullie ook zo van het weer? Wij wel! 

Ik pakte de breipennen weer eens op want breien kun je lekker in het zonnetje doen, en breide een vest voor mijzelf. Wel op pennen 6 zodat het niet te lang duurt. En nu is ie al af :-) Een heerlijk vest voor de frisse ochtenden en -avonden.

En ik heb de smaak te pakken: ik kocht wol voor Elke, Abel en nogmaals voor mijzelf. Laat de lente maar doorgaan zo, dan ga ik ook door in het zonnetje.

Fijne week allemaal!

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kleur! Ik hou erg van paars.
    Ik vind het knap hoor. Ik zou willen dat ik kon breien...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb ik met haken, dat ben ik helemaal verleerd. Lijkt me zo heerlijk en leuk om van alles te kunnen maken.

      Verwijderen
  2. Zo, wat een tempo! Mooi vest en mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Patroon??? Mooie kleur, mijn lievelings!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je op 'vest' klikt, kom je bij het patroon.

      Verwijderen
    2. Heel slim van me.....ik zie het, dank je wel! Ik haal bijna al mijn patronen van DROPS. Ideaal.

      Verwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :-)