dinsdag 20 maart 2012

Op Pad
























Met de rugzak op
gaan ze op pad
naar hun nieuwe thuis

En hun nieuwe thuis is bij de reacties van nummers 9 en 30 
(Volgens de True Random Number Generator maar ik heb geen idee hoe ik dat nu weer op mijn blog krijg..)



OOh, die maakte een tante ook voor ons, met rijstvulling.
Je zou ze zelf kunnen gebruiken als pittenzakken ... maareh een kinker in de magnetron is misschien geen goed voorbeeld ...
Ik doe graag mee voor een groen met roze. Ben net begonnen aan de kinderen uit te leggen over amfibieen ;-)


Ze zijn superleuk Sig!!

Dames, veel plezier met de padden!

11 opmerkingen:

  1. Echt?? Wat een verrassing!! Leukleuk :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lap, spijtig genoeg springen ze mijn kant niet uit :)
    Winnaars: véél plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefelciteerd dames,heel veel plezier met jullie prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb dat je dat leuk gedaan!!!!
    Gefeliciteerd dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moet ik er toch één zelf maken... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi,
    Hier kom ik via de mamablogs. Ziet er leuk uit allemaal. Ik kom nog een keertje terug.

    groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, de paddentrek. Superleuk! Ik had vroeger een roze. Die met groen en roze stippen is mijn favoriet. Ben benieuwd wat ze nog meer gaan beleven?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :-)