donderdag 18 augustus 2011

DWZI # Groter Groeien

Deze week zag ik

De kinderen voor het laatst met z'n vieren in bad zitten. 
Het past nu echt niet meer

Teun en Hidde die zelf naar de stad mochten fietsen (wel 18 km!)


De box die voor de allerlaatste keer de woonkamer verliet

Elke die al bijna alle plasjes op het potje doet 

Teun en Hidde die nu echt zelf hun broodjes smeren

Abel die zelf zijn toetje drinkt 
en nu ook mee kan doen met de snorrenparade

En ik, 
ik besefte alweer dat het allemaal zoo snel gaat..slik..

Fijn weekend allemaal!



'Deze Week Zag Ik' is een initiatief van Daan en Roos 
klikkerdeklik voor alle deelnemers van deze week

P.S. Tot zondag kun je nog meedoen met de give away



16 opmerkingen:

  1. Wat een boel mijlpalen in één week.. Bij ons is de box er ook defintief uit. Ik moest wel even slikken.. En wat knap van de jongens, zo'n eind zelf fietsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Loslaten heet dat, telkens een beetje, en ook weer uitkijken naar nieuwe stappen en blij zijn dat ze die kunnen maken, keer op keer, want plots zijn ze 21 en als het een troost mag zijn ze blijven je nodig hebben onder het gekende " mam kan jij dit eens doen voor mij"
    :0)
    En dat fietsen daar doe ik mijn petje voor af hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat gaat dat snel allemaal! Extra genieten dus maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh help het gaat zo snel allemaal! GENIET!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi is het om te zien hoe ze groter worden, maar wat moeilijk ook soms!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tip: je kunt je giveaway gratis opgeven op de Mamablogs Lijst! Dan kunnen meer mensen mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja...slik...het gaat zo snel...zucht....

    Gave bekers trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het gaat zo verschrikkelijk snel........dat groter groeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh heerlijk die domoren bekers ;) wat kunnen we al veel he. Prettig weekend! ✗✗✗ Essie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke foto's! Daar kan ik nu echt van meegenieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waar de vakantie al niet goed voor is hè? Hier ook vakantiegroeispurten :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :-)