maandag 4 juli 2011

HsH # 24 de Ark van Noach


Eens,
lang geleden,
kreeg ik een heel leuk
zelfmaakpakket
Van een lieve vriendin
Als dank 
dat ik op haar -toen nog- babydochter paste
-De dochter is inmiddels 12-

Ik begon vol enthousiasme
maar na een tijdje verdween het weer 
Dan kwam ik 'm na een tijdje weer tegen
maakte een beestje of twee
en vervolgens deed ik een hele tijd niets..

Tot de kinderen de leuke Ark vonden
En zij vonden dat hij nu maar eens af moest
En gelijk hadden ze!

Nu zitten de dieren veilig en wel
in de Ark
en kunnen de kinderen er eindelijk mee spelen


'home sweet home' is een idee van Barbaramama.
kijk daar voor alle deelnemers

15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleuren. Knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! Mijn schoonmoeder heeft voor ons ook een ark van noach gemaakt van stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn erg leuk geworden. Zo zie je maar weer, alles op zijn tijd, maar dan mag ik wel 100 worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, daar kun je natuurlijk eindeloos mee spelen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk zeg! tjaaaaa.... je hebt van die projecten die maar blijven liggen, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat mooi! prachtige kleuren en heel leuk voor de kinderen om mee te spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk!! En zo te zien precies op het juiste moment af!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt super! Zoiets is vast niet meer te vinden in de winkels...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk zeg! Brengt me op ideën!!!!
    Liefs spaarmoeder

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gemaakt! Ik snap dat ze dat leuk vinden :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :-)